Monday 22 July 2013

Jika saya mengandung lagi, pasti Set Berpantang SHAKLEE menjadi pilihan utama

Assalamualaikum..
Lama bangat saya tak update blog.. Dah hampir separuh Ramadhan dah kan? saya mulakan langkah kaki saya hari ini dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim..

Yang mengenali saya dan yang baru nak kenal saya, saya ni merupakan ibu yang dah pun punya tiga cahaya mata comey; Akmal Hakimi, Ainin Nur Hana' dan Asyraf Husaini.. Alhamdulillah.. syukur..

Setiap kali kelahiran saya selalu tercari-cari set berpantang yang best. Best maksud saya kat sini, 
(1) senang makan, tak payah bancuh-bancuh. (Masa pantang anak pertama, mak bagi jamu yang kene bancuh-bancuh.. huhu)
(2) tak efek pada baby  macam kembung perut
(3) kebaikan dapat pada saya dan baby (sekali harung)
(4) yang penting boleh kasi kurus.. hahaha 

Tapi sejak anak pertama sampai anak ke-3 saya masih belum jumpa yang ada kebaikan seperti di atas tu.
Namun sekarang ni belum pun mengandung anak yang ke-4, dalam kepala dah tahu dan dah tak sabar nak guna set berpantang Shaklee ni. Patutla sejak dua menjak ni suka sangat tengok orang mengandung.. teringin pulak rasanya.. Ainin pun pandai mintak nak adik girl pulak.. hehe cam tau tau je isi hati ibu ni kan?

Apa ada dalam Set Berpantang Shaklee ni  sampai ramai sangat yang mencari-cari set ni?

Vita-Lea Iron formula
                                                                  B-Complex
Vitamin C
Zinc Complex
ESP (Add on)




Vita-Lea Iron Formula
Multivitamin yang mengandungi 12 vitamin & 7 mineral penting
Pelengkap nutrisi
Keupyaan sistem produktif
Melindungi fungsi organ
Penambahan tenaga segera

B Complex
Meredakan stress
Membantu tumbesaran
Memperbaiki masalah rambut dan kulit kepala
Menecegah anemia
Meredakan senggugut

Vitamin C
Mencantikkan kulit
Membentuk Kolagen
Meningkatkan sistem imun
Memperbaiki insomnia
Mengekalkan kolestrol sihat
Memperbaiki simptom pendarahan

Zinc Complex
Menggalakkan pertumbuhan rambut, kulit dan kuku yang cantik dan sihat
Membantu dalam pemyembuhan luka akibat pembedahan atau selepas bersalin
Mempertingkatkan sistem imun

ESP - Soy Protein Isolate Powder
 Membekalkan tenaga
Menyuburkan kesihatan kulit, rambut, kuku & otot
Penting untuk ibu yang menyusukan anak
Antara kelebihan tambahan untuk ESP bole dibaca di sini.


Dah makin ramai mencuba dan berpuashati selepas menggunakan set berpantang Shaklee ni. Antaranya kawan saya sendiri yang baru sahaja melahirkan baby boy yang comey last month.. 




Pada ibu-ibu yang bakal melahirkan, jangan penat-penat fikir macam saya dulu-dulu sebab set Shaklee adalah jawapan kepada semua ibu-ibu dalam pantang yang mahukan terbaik untuk anak dan diri sendiri.
Bak kata orang, badan kite ni nak guna lama ye tak? Jangan nanti belum umur 40-an dah sakit-sakit sana sini 
Mencegah lebih baik dari menggubat.

Berminat? Meh hunbungi saya..

Aisha Mohamad(ID:910567)


sms/ whatsapp: 012-329 6185



No comments:

Post a Comment