Monday 21 January 2013

Welcome to my blog..

Salam dan selamat pagi u olls.. Since I dah menjadi Independent Distributor for Shaklee I kene la bukak satu kedai online kan? Maka di sini lah I akan memulakan jerit perih I sebagai peniaga.. InsyaAllah janji I menjadi peniaga yang jujur dan membantu sesiapa jua yang perlukan nasihat.. fuyooo cam poyo kan?hehe..

Why I pilih Shaklee? hmm antara sebab2nya.. 
1) dalam umur 3 series ni kene lebih jaga kesihatan.. Shaklee adalah pilihan yg tepat buat I sebab mampu milik, halal dan bermutu.. Bukan I cakap produk lain tak elok.. tapi memandangkan produk ni dah lama di pasaran, disahkan HALAL pulak tu (ni yang paling penting ni..) terbukti berkesan oleh pengguna2 sebelum ni.. insyaAllah ini yg terbaik..
2) I nak buang berat badan I yang tak berkenaan ni.. Shaklee antara produk yang terbukti boleh membantu I mencapai misi I yang sejak zaman tok Adam ni.. Guess what, baru 10 hari, I dah berjaya buang 1kg.. Alhamdulillah..
3) I ada Misi dan Visi.. Misi I nak jadi WAHM (ni pun kalau Encik H merestuinya la..), then Visi I dalam 3 or 5 tahun lagi, I mampu bukak my own kindie.. ke within 2 years dah bole bukak? mmm sapa tahu kan? perancangan Allah adalah yg terbaik..

I nak ucapkan terima kasih banyak-banyak untuk my friend merangkap my mentor Lin Sweet Bonda yang membuka peluang ini.. tu My H, thanks sbb memahami dan menyokong penuh usaha ini.. to my kids; Akmal, Ainin (nama blog I ni diambil sempena nama putri I yang sorg ini) dan Asyraf.. Ibu sayang anak2 ibu.. Semoga kita lebih berjaya, lebih kaya dan lebih bahagia.. Amin

Dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim.. saya merasmikan Beautiful Hana - Your Preferred Independent Shaklee Distributor.. 

5 comments:

  1. Tahniah Chot....untuk belog dan bisnes juga...(^_^)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Thanks u olls.. Doakan saya lebih bahagia, lebih kaya dan berjaya di dunia dan akhirat.. Amin

    ReplyDelete